İş

Autograph Collection Markası Marriott International ve DYC Turizm işbirliğiyle Uludağ’a geliyor

Marriott International, Uludağ’da Autograph Collection Oteli’nin açılışı için DYC Turizm İşletmecilik ile anlaşma imzaladı. Uludağ 2. gelişim bölgesinde yer alacak otel, yılın on iki ayı hizmet verecek bir dağ oteli olacak ve 2024 yılının son çeyreğinde açılması planlanıyor.

  Bursa’nın dört mevsim keyifli bir destinasyonu olan Uludağ, yıl boyunca yerli ve yabancı turistlerin akınına uğruyor. Yemyeşil doğasıyla sadece kayak için değil, trekking, dağ bisikleti gibi doğa sporları için de eşsiz bir deneyim merkezidir. Proje için iş birliği yapan tüm paydaşlar, gerçekleştirdikleri küratörlükle oteli Uludağ’ın gastronomi, wellness, doğa sporları ve sanatın yeni merkezi haline getirmeyi hedefliyor.

Jerome Briet, İş Geliştirme Lideri, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika, Marriott International  “DYC Turizm İşletmecilik ile birlikte Autograph Collection otellerini, dünyanın dört bir yanından gelen gezginlerin Türkiye’de keşfedebileceği büyüleyici bir lokasyona taşımanın heyecanını yaşıyoruz. Uludağ, kendine özgü yerel dokusuyla özgünlüğe odaklanan markamız için mükemmel bir destinasyon. Özenle seçilmiş otellerden oluşuyor. Bu imza aynı zamanda Marriott International’ın da imzasıdır.” “Aynı zamanda Türkiye’nin Türkiye’deki portföyünü büyütme ve sunduğu seyahat deneyimlerini çeşitlendirme kararlılığıyla da uyumludur.”dedi.

Autograph Collection Hotel, kayak pistlerinden konaklama alanlarına doğrudan erişim sağlayan ski-in & ski-out otel özelliği ile kayak pistlerine bakan bir manzaraya sahip olacak. Toplam 92 oda ve iki ve üç yatak odalı süitler dahil beş dağ rezidansından oluşması planlanan otelde restoranlar, spa ve wellness merkezi, yüzme havuzu, iş merkezi, toplantı odası gibi çeşitli dinlenme ve dinlenme olanakları yer alacak. alanlar, mağazalar ve çocuk kulübü.

DYC Turizm Yönetim Kurulu Başkanı Çetin CeylanYeni açılacak tesise ait, “Yakın geçmişte Bursa’da ve ulusal çapta birçok başarılı projeye imza attık. Dünyaca ünlü, kurumsallaşmış bir markanın başarılarından ilham alarak bu girişimi temel ilkelerimiz ve vizyonumuzla uyum içinde yönetmeyi hedefliyoruz. Uludağ sadece kıştan ibaret değil turizm; sağlık, gastronomi, “Başta sanat olmak üzere her mevsim farklı seyahat deneyimleri sunma potansiyeliyle öne çıkıyor. Marriott International ve Autograph Collection markasıyla öncelikli hedefimiz bölgede kış turizminin ötesine geçen, farklı seyahat deneyimleri sunan bir tesis yaratmak olacak.”açıklamalarını yaptı.

Autograph Collection’ın portföyünde dünya çapında 290’dan fazla otel bulunmaktadır. Otellerin her biri farklı bir tutkunun eseridir ve kurucusunun vizyonunu hayata geçirerek benzersiz bir otel deneyimi sunmaktadır. Autograph Collection otelleri, genlerinin ustalığı nedeniyle özenle seçiliyor ve hayata kalıcı iz bırakacak, zengin ve etkileyici anlar vaat ediyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu